Reclamații
Orice reclamație trebuie să fie îndreptată către Departamentul Relații Clienți, prin formularul de contact pus la dispoziție în site la secțiunea Suport Clienți.
Ce se întâmplă după depunerea unei reclamații?
1. Începe procesul de rezolvare:
- înregistrați sesizarea dumneavoastră și veți primi un număr de înregistrare.
2. Investigăm și:
- păstrăm confidențialitatea, în conformitate cu legislația;
- tratăm fiecare sesizare cu integritate și respect;
- investigăm problema temeinic și obiectiv;
- luăm la cunoștință când facem o greșeală și implementăm rapid măsurile necesare remedierii acesteia.
3. Revenim către dumneavoastră :
cu răspunsul care va conține rezultatul investigației, poziția oficială a companiei, motivarea acesteia, soluția potrivită și acțiunile care urmează să fie întreprinse;
în situația în care, răspunsul va fi negativ, acesta va fi justificat.